מה איתך

היי מה שלומך בעל עסק יקר:)

תשמע, מגיע לך צל"ש שהגעת לכאן,
זה סימן גדול שבאמת מגיע לך לצמוח בגדול
ולהפסיק להסתכל בהערצה על המתחרים שלך שתופסים לך את המשכורת ללא שום הצדקה

את האמת, לא קל היום להיות בעל עסק
העולם העיסקי במיוחד בישראל כמו בישראל
הולך ונהיה תחתרותי ברמה צמאת דם מיום ליום
מה שהוביל את רוב בעלי העסקים החדשים מידי שנה
לחזור לעבודה כשכירים בסופרמרקטים או בשליחויות עיסקיות.

אתה! לא בדרך לשם! לא להיאבק ולחרוק שיניים, ולא לחזור לחיי השכירות
שלא מבטיחים אפילו את המחר עם הסכומים הלא נעימים שהם נותנים לך בסוף החודש.

אנחנו במשפחת מבזקים
מחכים גם לך וממליצים לך כבר עכשיו להצטרף למשפחת לקוחותינו המרוצים,
ולהנות מפרסום ואסטרטגיה שפוגעים אך ורק בראשו של הלקוח, וממנו אל הקופה המליאה שלך.
זהו, גמרת עם החיפוש הנואש וחסר המטרה אחר כל לקוח שיבוא באיזה מחיר שירצה העיקר שיקנה. אנחנו כבר לא שם.

באמצעות מיתוג אסטרטגי נכון שזועק את הבשורה הבלעדית שלך, ופרסום אסטרטגי שעומד במקומך בקופה,
תמצא את עצמך יותר מתמודד עם צמיחה ואתגרי מינוף עסקיים שמעלים לך חיוך גדול על הפנים
ומביאים אותך לשלווה כלכלית והרגשת שליטה בעסק תרתי משמע,
כי לא באת עד לעסק בשביל להיות עם מצב רוח של שכיר נזוף.

מחכים לך,
כמה סוכר?:)



לקוחות ב 2019 מנין?

תשמע דוד, פרסמתי כבר כמה פעמים בעיתון ובפייסבוק,
לא היו פניות ולידים, כנראה אני לא מעניין את קהל היעד עאלק...

כנראה שעדיין לא ישבת מולנו לפגישה אסטרטגית על פיתוח נכס שיווקי אישי משלך שיעיף אותך למחוזות
שאתה לא מדמיין אפילו.
אין עסק טוב שאין לו ערוץ פרסום שמתאים לו ופונה ליעד שלו בול,
יש עסק טוב שרק לא יודע את זה עדיין, וחבל על כל יום שהוא מיואש ומפרגן בו הצלחות למתחרים שלו.

כי באמת יש עסקים שהערוץ שלהם הוא בעיקר בפרינט בעיתונות, ויש בשילוט חוצות, יש בפעילות גרילה מיוחדת ויש ביח"צ ועוד פעם יח"צ, יש למגזינים מקומיים או ארציים, עונתיים או שבועיים,
ויש רק לדיגיטל, פייסבוק, גוגל, אימיילים, ועוד, אך לכולם יש ערוץ ייחודי שמתאים להם בדיוק ובו הם צריכים להשקיע עוד ועוד.

אז מהרגע אל תשכח לזכור:    ג ם   ל ך  י ש   ע ר ו ץ   פ ר ס ו ם   מ צ ו י ן   ב ש ב י ל ך ! 

טוב, קדימה למסע האמיתי, מה הערוץ שלך?!

העיקר שהם מרוצים:)



איזה כיף שהם מרוצים!












בניית מותג


עוד פעם חיסלת פחית קולה צוננת, למרות שאתה מודע לנזק לטווח הארוך, מה יש לך עם השחור השחור הזה?!

שאלת את עצמך פעם את השאלה המטריפה הזאת? מה נסגר עם הקולה הזאת? ומה נסגר עם כל המותגים שאתה משלם על יהם במיטב כספך למרות שבמדף הסמוך יש כמות אדירה של מתחרונים שלא נופלים ממש מאיכות וטיב המוצר אותו הרגע רכשנו בסכום מפולפל ובנזק מוחשי לבריאות?! הלא דבר הוא?!

אבל עזוב, התשובה יותר מדאי מורכבת מרוב שהיא פשוטה..
תשמע תשמע, כשקהל היעד הבין ברור וחד, איזו בעיה בדיוק פתרת לו, והפיתרון בנוי נכון על החושים שיש לו במוח אם עוד נשאר מוח...
קנית את הבנאדם, ולא ממש חשוב מה המחיר שהוא עלול לשלם על זה.

מותגים חזקים ופעילים כמו שאנו בונים, משתמשים שימוש חוזר ושב בכל החיידקים המניעים את פעולת המוח לעבר הקנייה וההצטרפות לשרות או למוצירם שאתה מוכר.
בגלקסיה כמו בגלקסיה, ב 2019 כמו ב 2019, חייבים להשתמש בצורה ברורה בעשרות טריגרים ודרכי הנעה פסיכולוגיות על המוח האנושי, כדי להצליח להסיט אותו אל העסק שלך, ולהשאיר אבק חרוך לשאר.. כמובן נתפלל שלכל אדם יהיה מספיק לקוחות, אבל בתפילה הזו לא נפסח על עצמינו, ונשאג את הבשורה שלנו בקול גדול ובאקורדים המתאימים למותג, כדי שאנחנו נהיה שם כדי להישאר ולהרוויח.

אז מה המותג שלך? מי היעד שלך? איזו בעיה באת לתקן בעולם? אתה בטוח במוצר שלך?
בוא בוא לקפה, רוצה קולה?- שיהיה..



אפשר לראות קצת?

לחץ על התמונה לראות את כל התיקייה! חינם:)

צור קשר

בגלל שאתה לא זורק כסף לחינם
על פרסום ושיווק שמהווים הוצאה
אך לא מביאים תוצאה
אתה קובע עכשיו
פגישה אסטרטגית ראשונה וקריטית לעסק שלך
במתנה ו
ללא שום התחייבות!

ובנוסף תקבל מיד אחר שליחת המייל
בונוס מיוחד של טיפים מקצועיים לשיווק וקידום העסק שלך!







כן

תקבעו לי פגישה אסטרטגית בהקדם, העסק שלי פשוט חייב את זה. תודה!

* אנא הקלידו שם העסק
* אנא הקלידו טלפון
* אנא הקלידו מייל
אנא הקלידו פרטים